دانلود فایل word ارایه الگوی بهینه آمیخته بازاریابی خدمات با هدف افزایش خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز (مطالعه موردی: شرکت بیمه آسیا استان تهران)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن دانلود فایل word ارایه الگوی بهینه آمیخته بازاریابی خدمات با هدف افزایش خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز (مطالعه موردی: شرکت بیمه آسیا استان تهران) :




تعداد صفحات : 34

بیمه یکی از ابزارهای مفید مدیریت خطر, برای تامین آرامش و آسایش افراد جامعه است. در میان انواع بیمه نامه ها, بیمه نامه های عمر و پس انداز موقعیتی ممتاز دارند. این بیمه نامه ها ضمن اینکه نیاز مالی افراد خانواده را بعد از مرگ نان آور آن تا حد امکان تامین می کنند, از جنبه پس اندازی نیز مفید هستند. علاوه بر این, بر خلاف سایر انواع بیمه نامه, مبالغ پرداخت شده به عنوان حق بیمه نیز در سررسید به بیمه گذار پرداخت شده و سوخت نمی گردد. علی رغم وجود مزایای فراوان بیمه نامه های عمر و پس انداز, در ایران استقبال زیادی از این نوع بیمه صورت نمی گیرد. پژوهش حاضر, مشکلات مدیریتی این بیمه نامه ها را از نگاه بازاریابان و در چارچوب فرضیه های منطبق با عنصرهای الگوی 8P بررسی نموده است. این عناصر عبارتند از : 1. اجزای محصول 2. مکان و زمان 3. فرآیند 4. بهره وری و کیفیت 5. نیروی انسانی 6. ارتقا و آموزش 7. شواهد فیزیکی 8. قیمت و سایر هزینه ها.

لینک کمکی